úterý 14. února 2012

Valentýnský knižní hop


O tom uskutečnit nějakou soutěž jsem uvažovala už delší dobu, bohužel jsem se k tomu pořádně nedostala. Ale teď, když jsem na blogu Syki viděla Valentýnský knižní hop, rozhodla jsem se, že to nebudu pořád odkládat a konečně se do toho pustím. 

- Soutěže se mohou zúčastnit jak Češi, tak i Slováci
- Musíte být starší 13 let, jinak jen se souhlasem rodičů
- Probíhá od 14. 2. do 28. 2.
- Výherci budou celkem 4!
- Výherci budou vylosováni pomocí random.org
- Každý člověk se může zapojit pouze jednou
- Stačí sledovat můj blog (být v pravidelných čtenářích)a vyplnit jednoduchý formulář

* FORMULÁŘ *


A o co se bude soutěžit? :D


Denník poďobaného upíra   


1. vylosovaný: Kniha od nakladatelství Fragment Hunger games - Aréna smrti :)
2. vylosovaný: Pěvkyně ve sněhu
3. vylosovaný: Společenství čarodějů - Kniha o černém mágovi
4. vylosovaný: Denník poďobaného upíra - kniha je ve slovenském jazyce

Dále můžete odhopkat tady

10 komentářů:

  1. Komentář už je tu,
    když se ti tu pletu,
    proto přeji přece jen,
    lásky plný v roce den...
    :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tady má někdo talent na rýmování :)je to super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se- hlavně, když to člověka potěší :D :D

      Vymazat
  3. Uhm, ahoj... Len malinká otázočka: Čo znamená, že musím byť "následníkem" tvojho blogu? Chcela by som sa prihlásiť do súťaže...

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, znamená to, že se přihlásíš do pravidelných čtenářů. Dáš připojit se k tomuto webu a hotovo :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, hrozně děkuju za práci, kterou pro nás odvádíš na tomto blogu...a taky moc děkuju za tuto úžasnou giveaway, knihy Hunger Games a Společenství čarodějů bych hrozně ráda měla doma, ale vždy si koupím něco jiného :) Pěvkyni jsem taky už četla a taky skvělá knížka...Deník poďobaného upíra jsem nečetla, ale taky to mlže být zajímavá knížka...hrozně ráda bych vyhrála...takže ještě jednou moc díky za tu šanci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já četla jenom Hunger Games, tak jsem na ty ostatní zvědavá... :D

      Vymazat